Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30481
Title: Інноваційний менеджмент в епоху цифрового маркетингу вражень
Authors: Татаринцева Ю. Л.
Пушкар О. І.
Keywords: економічна діяльність
фінанси
бізнес
конкурентоспроможність
інформаційні технології
Issue Date: 2023
Citation: Татаринцева Ю. Л. Інноваційний менеджмент в епоху цифрового маркетингу вражень / Ю. Л. Татаринцева, О. І. Пушкар // Актуальні проблеми менеджменту: теоретичні і практичні аспекти : матеріали 6-ї міжнар. наук.–практ. конф., 28-29 вересня 2023 р. : тези допов. – Одеса : ОНЕУ, 2023. – С. 146-148.
Abstract: У вимірах сучасного конкурентного бізнес-середовища, створеннявражень у споживачів стає ключовою стратегією для брендів. Інноваційнийменеджмент в маркетингу вражень виявляється як суттєва складова цьогопроцесу. Інноваційний менеджмент в маркетингу вражень включає в себевпровадження новаторських ідей та підходів для створення незабутніх враженьу споживачів. Це може включати в себе використання технологій,персоналізацію послуг, використання штучного інтелекту, аналітики даних,автоматизація процесів, творчий підхід до комунікаційних стратегій та інше, зметою виокремлення бренду та залучення цільової аудиторії.Сучасна динаміка розвитку цифрового маркетингу потребує підходів,спрямованих на пошук інноваційних рішень. Швидкі зміни в онлайн-поведінці споживачів та зростання конкуренції змушують компанії активно впроваджувати нові стратегії для залучення та утримання клієнтів.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30481
Appears in Collections:Статті (КСіТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tези Пушкар, Татарінцева.pdf451,74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.