Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30481
Назва: Інноваційний менеджмент в епоху цифрового маркетингу вражень
Автори: Татаринцева Ю. Л.
Пушкар О. І.
Теми: економічна діяльність
фінанси
бізнес
конкурентоспроможність
інформаційні технології
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Татаринцева Ю. Л. Інноваційний менеджмент в епоху цифрового маркетингу вражень / Ю. Л. Татаринцева, О. І. Пушкар // Актуальні проблеми менеджменту: теоретичні і практичні аспекти : матеріали 6-ї міжнар. наук.–практ. конф., 28-29 вересня 2023 р. : тези допов. – Одеса : ОНЕУ, 2023. – С. 146-148.
Короткий огляд (реферат): У вимірах сучасного конкурентного бізнес-середовища, створеннявражень у споживачів стає ключовою стратегією для брендів. Інноваційнийменеджмент в маркетингу вражень виявляється як суттєва складова цьогопроцесу. Інноваційний менеджмент в маркетингу вражень включає в себевпровадження новаторських ідей та підходів для створення незабутніх враженьу споживачів. Це може включати в себе використання технологій,персоналізацію послуг, використання штучного інтелекту, аналітики даних,автоматизація процесів, творчий підхід до комунікаційних стратегій та інше, зметою виокремлення бренду та залучення цільової аудиторії.Сучасна динаміка розвитку цифрового маркетингу потребує підходів,спрямованих на пошук інноваційних рішень. Швидкі зміни в онлайн-поведінці споживачів та зростання конкуренції змушують компанії активно впроваджувати нові стратегії для залучення та утримання клієнтів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30481
Розташовується у зібраннях:Статті (КСіТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tези Пушкар, Татарінцева.pdf451,74 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.