Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30711
Назва: Потенціал маркетингу в управлінні інноваційними процесами
Автори: Павловська І.
Хурдей В.
Міщенко Д.
Дронова Т.
Плескун І.
Теми: інноваційний процес
маркетинг
потенціал маркетингу
функціонал маркетингу
клієнто-маркетинг
управління інноваційним процесом
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Павловська І. Потенціал маркетингу в управлінні інноваційними процесами / І. Павловська, В. Хурдей, Д. Міщенко та ін. // Економічні горизонти. – 2023. - №4(26). – С. 27–37.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню ролі маркетингового потенціалу в управлінні інноваційними процесами. Представлено складові рівні маркетингового потенціалу – ресурсний, аспектний, дивізійний, методичний, конкретизуючий. Також представлено складові розширеної вартісної оцінки потенціалу маркетингу, що містять в собі активи маркетингової діяльності та гудвіл. Зроблено висновок про те, що сучасний інноваційний процес передбачає маркетинговий супровід усіх учасників – від творців продукту до споживачів. передбачає маркетинговий супровід усіх учасників – від творців продукту до споживачів. Присутність маркетингової складової повинно простежуватися у складі підсистем в системі управління інноваційною діяльністю підприємства. Враховуючи тісний взаємозв'язок функціоналів маркетингу та інноватики, необхідно розглядати інноваційну та маркетингову діяльністю підприємства як єдину інноваційно- маркетингову проблему. Слід зазначити, що проходження певних етапів інноваційного процесу здатне породжувати «віддалені» один від одного, організаційно відокремлені функціональні підрозділи, крім того, процес створення радикальних інновацій може виходити за межі конкретного підприємства, проте якщо вектори діяльності кожного учасника інноваційного процесу не з'єднуються в один результуючий вектор, то інноваційний процес не досягає своєї мети. Це викликає необхідність обов'язкового аналізу факторів та можливостей зовнішнього середовища при здійсненні інноваційної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30711
Розташовується у зібраннях:Статті (МСіФП)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.