Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31625
Title: Міжнародний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» освітньої програми «Міжнародний бізнес» першого (бакалаврського) рівня
Authors: Гронь О. В.
Keywords: маркетинг
споживач
ринок
дослідження
конкуренти
міжнародний бізнес
Issue Date: 2023
Citation: Міжнародний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» освітньої програми «Міжнародний бізнес» першого (бакалаврського) рівня: [Електронне видання] / укл. О.В. Гронь. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 17 с. (Укр.мова)
Abstract: Наведено перелік тем та ключових питань, які буде розглянуто під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, форми та методи оцінювання, а також рекомендована література. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» освітньої програми «Міжнародний бізнес» першого (бакалаврського) рівня.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31625
Appears in Collections:Методичні матеріали (МЕВ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
поз.6_Міжнародний маркетинг.pdf624,62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.