Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31625
Назва: Міжнародний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» освітньої програми «Міжнародний бізнес» першого (бакалаврського) рівня
Автори: Гронь О. В.
Теми: маркетинг
споживач
ринок
дослідження
конкуренти
міжнародний бізнес
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Міжнародний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» освітньої програми «Міжнародний бізнес» першого (бакалаврського) рівня: [Електронне видання] / укл. О.В. Гронь. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 17 с. (Укр.мова)
Короткий огляд (реферат): Наведено перелік тем та ключових питань, які буде розглянуто під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, форми та методи оцінювання, а також рекомендована література. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» освітньої програми «Міжнародний бізнес» першого (бакалаврського) рівня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31625
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МЕВ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
поз.6_Міжнародний маркетинг.pdf624,62 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.