Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32279
Title: Трансформація сутності бізнес-комунікацій в умовах прогресуючої диджиталізації
Authors: Дибач І. Л.
Keywords: цифрові трансформації
бізнес
комунікації
бізнес-комунікації
диджиталізація
прогресуюча диджиталізація
ділові комунікації
Issue Date: 2024
Citation: Дибач І. Л. Трансформація сутності бізнес-комунікацій в умовах прогресуючої диджиталізації / І. Л. Дибач // Економіка та суспільство. – 2024. – № 60.
Abstract: В статті обґрунтовано необхідність уточнення сутності бізнес комунікації в контексті поглиблення процесів диджиталізації. Розглянуто етапи розвитку бізнес-комунікації, що обумовлені змінами в соціальному середовищі та технологіях. Запропоновано під прогресуючою диджиталізацією розуміти системний та неперервний процес інтеграції цифрових технологій у суспільство та бізнес, що передбачає адаптацію бізнес-процесів до змінюваного ринкового середовища та інновацій для забезпечення стійкого розвитку та конкурентоспроможності. Виокремлено три іпостасі бізнес-комунікацій в сучасних умовах господарювання та визначено їх, як комплекс систематичних заходів, що передбачає динамічний та цілеспрямований обмін кваліфікованою інформацією за допомогою різноманітних інструментів та цифрових платформ для забезпечення ефективної взаємодії між усіма учасниками бізнес-процесу.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32279
Appears in Collections:Статті (МЕМ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.