Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32279
Назва: Трансформація сутності бізнес-комунікацій в умовах прогресуючої диджиталізації
Автори: Дибач І. Л.
Теми: цифрові трансформації
бізнес
комунікації
бізнес-комунікації
диджиталізація
прогресуюча диджиталізація
ділові комунікації
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Дибач І. Л. Трансформація сутності бізнес-комунікацій в умовах прогресуючої диджиталізації / І. Л. Дибач // Економіка та суспільство. – 2024. – № 60.
Короткий огляд (реферат): В статті обґрунтовано необхідність уточнення сутності бізнес комунікації в контексті поглиблення процесів диджиталізації. Розглянуто етапи розвитку бізнес-комунікації, що обумовлені змінами в соціальному середовищі та технологіях. Запропоновано під прогресуючою диджиталізацією розуміти системний та неперервний процес інтеграції цифрових технологій у суспільство та бізнес, що передбачає адаптацію бізнес-процесів до змінюваного ринкового середовища та інновацій для забезпечення стійкого розвитку та конкурентоспроможності. Виокремлено три іпостасі бізнес-комунікацій в сучасних умовах господарювання та визначено їх, як комплекс систематичних заходів, що передбачає динамічний та цілеспрямований обмін кваліфікованою інформацією за допомогою різноманітних інструментів та цифрових платформ для забезпечення ефективної взаємодії між усіма учасниками бізнес-процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32279
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.