Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32305
Назва: Використання сучасних технологій у маркетинговій діяльності під час війни
Автори: Родіонов С. О.
Теми: інтернет-маркетинг
мобільний маркетинг
месенджер маркетинг
штучний інтелект
арт-маркетинг
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Родіонов С. О. Використання сучасних технологій у маркетинговій діяльності під час війни / С. О. Родіонов // B2B Marketing: збірник наукових праць XVII Міжнародної науково-практичної конференції, 14 грудня, 2023. - Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023. – С. 228.
Короткий огляд (реферат): В роботі розглянуті ефективні технології, які потенційно можна використовувати в маркетинговій діяльності підприємства під час війни, які мають свої особливості, і при використанні - зможуть допомогти компаніям залишатися конкурентоспроможними та ефективно взаємодіяти зі своєю аудиторією.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32305
Розташовується у зібраннях:Статті (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези Родіонов С.pdf240,14 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.