Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32635
Title: Соціальне значення реклами як засобу комунікації з аудиторією
Authors: Терещенко А. Є.
Keywords: реклама
креатив
штамп
засоби комунікації
маніпуляції
Бернейс
поведінкові реакції
Issue Date: 2024
Citation: Терещенко А. Є. Соціальне значення реклами як засобу комунікації з аудиторією / А. Є. Терещенко, науковий керівник : Г.В. Старкова // Теоретичне та практичне застосування результатів сучасної науки : матеріали VI міжнародної студентської наукової конференції, 22 березня 2024 р. / Молодіжна наукова ліга. – Кременчук, 2024. - С. 126-127.
Abstract: Реклама є важливою частиною масової свідомості, хоча не зажди це результат чесної роботи маркетологів та рекламісті. Маніпуляція через рекламу вже не є чимось незвичайним, проте це суперечить основному принципу маркетингу — найповніше задовільнити потреби споживача. Тобто реклама завжди була невід’ємною частиною не лише для формування свідомості людей, вона є інструментом, який може змусити цілу націю змінити звички, набуті роками лише завдяки ідеям, які сподобаються аудиторії та будуть звучати як правда. Але не завжди ці ідеї користі для аудиторії.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32635
Appears in Collections:Статті студентів (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
70-92-PB-127-128.pdf420,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.