Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32810
Назва: Neuromarketing : work syllabus of the academic discipline for applicants of higher education in specialty 075 “Marketing” of the study programme “Marketing” of the third (educational and scientific) level
Автори: Kotelnikova Iu. M.
Теми: neuromarketing
neuroscience
emotional marketing
consumer buying behavior
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Neuromarketing : work syllabus of the academic discipline for applicants of higher education in specialty 075 “Marketing” of the study programme “Marketing” of the third (educational and scientific) level: [Electronic edition] / Comp. Iu. M. Kotelnikova. - Kharkiv: S. Kuznets KHNUE, 2024. - 11 p. (Eng. lang.)
Короткий огляд (реферат): The list of topics and key questions that will be considered during the study of the discipline, the list of competencies and learning outcomes by discipline, the procedure for evaluating learning outcomes and the distribution of points throughout the entire period of studying the material, as well as recommended literature, are given. Recommended for applicants of higher education in specialty 075 “Marketing” of the study programme "Marketing" of the third (educational and scientific) level.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32810
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
+доп. АСП_075Англ_виб_РП_Neuromarketing_Котельникова 1.pdf610,77 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.