Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32910
Название: Сучасні маркетингові інструменти та інтернет-технології в процесі просування продукції підприємства
Авторы: Ус М.
Легка А.
Ключевые слова: маркетингові інструменти
інтернет-технології
просування
методи просування продукції підприємства
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Ус М. Сучасні маркетингові інструменти та інтернет-технології в процесі просування продукції підприємства [Електроний ресурс] / М. Ус, А. Легка // Маркетинг в Україні : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, 20 жовтня 2023 р. - Київ : КНЕУ, 2023. -С. 357-359.
Краткий осмотр (реферат): Сучасні маркетингові інструменти та інтернет-технології в процесі просування продукції підприємства Анотація. Визначенно та розглянуто сучасні інструменти та інтернет-технологій, які використовуються для ефективного просування продукції підприємств. Акцентовано увагу на необхідності врахування специфіки бізнесу, масштабів діяльності та існуючого бюджету, що виділяється на маркетинг в цілому та просування зокрема.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32910
Располагается в коллекциях:Статті студентів (М)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.