Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32911
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorУс М.І.-
dc.date.accessioned2024-06-11T07:38:35Z-
dc.date.available2024-06-11T07:38:35Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationУс М.І. Важливість аналітичного інструментарію та комунікацій в сучасному маркетингу [Електронний ресурс] / М.І. Ус // Technologies, ideas and ways of learning development in modern conditions : Abstracts of XXXI International Scientific and Practical Conference, August 07-09, 2023. - Munich, Germany, 2023. - P. 94-97.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32911-
dc.description.abstractВ процесі дослідження визначено роль та важливість маркетингової аналітики та маркетингових комунікацій в сучасній маркетинговій діяльності. Здійснено аналіз впливу та взаємозв’язку аналітичного інструментарію і комунікацій на процес ухвалення рішень у маркетингу, формуванні іміджу бренду та залученні цільової аудиторії для досягнення кращих результатів.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectаналітикаru_RU
dc.subjectкомунікаціїru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectаналітичний інструментарійru_RU
dc.subjectмаркетингово дослідженняru_RU
dc.subjectцільова аудиторіяru_RU
dc.titleВажливість аналітичного інструментарію та комунікацій в сучасному маркетингуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (М)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.