Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32911
Назва: Важливість аналітичного інструментарію та комунікацій в сучасному маркетингу
Автори: Ус М.І.
Теми: аналітика
комунікації
маркетинг
аналітичний інструментарій
маркетингово дослідження
цільова аудиторія
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Ус М.І. Важливість аналітичного інструментарію та комунікацій в сучасному маркетингу [Електронний ресурс] / М.І. Ус // Technologies, ideas and ways of learning development in modern conditions : Abstracts of XXXI International Scientific and Practical Conference, August 07-09, 2023. - Munich, Germany, 2023. - P. 94-97.
Короткий огляд (реферат): В процесі дослідження визначено роль та важливість маркетингової аналітики та маркетингових комунікацій в сучасній маркетинговій діяльності. Здійснено аналіз впливу та взаємозв’язку аналітичного інструментарію і комунікацій на процес ухвалення рішень у маркетингу, формуванні іміджу бренду та залученні цільової аудиторії для досягнення кращих результатів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32911
Розташовується у зібраннях:Статті (М)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.