Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32911
Title: Важливість аналітичного інструментарію та комунікацій в сучасному маркетингу
Authors: Ус М.І.
Keywords: аналітика
комунікації
маркетинг
аналітичний інструментарій
маркетингово дослідження
цільова аудиторія
Issue Date: 2023
Citation: Ус М.І. Важливість аналітичного інструментарію та комунікацій в сучасному маркетингу [Електронний ресурс] / М.І. Ус // Technologies, ideas and ways of learning development in modern conditions : Abstracts of XXXI International Scientific and Practical Conference, August 07-09, 2023. - Munich, Germany, 2023. - P. 94-97.
Abstract: В процесі дослідження визначено роль та важливість маркетингової аналітики та маркетингових комунікацій в сучасній маркетинговій діяльності. Здійснено аналіз впливу та взаємозв’язку аналітичного інструментарію і комунікацій на процес ухвалення рішень у маркетингу, формуванні іміджу бренду та залученні цільової аудиторії для досягнення кращих результатів.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32911
Appears in Collections:Статті (М)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.