Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33007
Title: Маркетингове управління інтелектуальними ресурсами підприємства
Authors: Вовк В. А.
Гаврильченко О. В.
Черкаський О. Ю.
Keywords: інтелектуальні ресурси
інтелектуальний потенціал
внутрішньоорганізаційний маркетинг
маркетингове управління
Issue Date: 2023
Citation: Вовк В. А. Маркетингове управління інтелектуальними ресурсами підприємства / В. А. Вовк, О. В. Гаврильченко, О. Ю Черкаський // Бізнес Інформ. - 2023. - №10. - C. 412–419.
Abstract: Обґрунтовано маркетинговий підхід до управління інтелектуальними ресурсами підприємства, що передбачає врахування інтересів керівної ланки підприємства, самого носія інтелектуального потенціалу, а також безпосередніх споживачів продукції. Запропоновані основні напрямки формування системи маркетингового управління інтелектуальними ресурсами підприємства на основі використання концепції внутріорганізаційного маркетингу. Виявлена роль внутрішньоорганізаційного маркетингу в управлінні інтелектуальними ресурсами підприємства як методу, що дозволяє координувати потреби зовнішніх споживачів з потребами внутрішнього споживача, тобто персоналу, забезпечуючи в процесі формування інтелектуального капіталу додаткові конкурентні переваги підприємства за рахунок взаємної лояльності суб'єктів господарювання. Виділений маркетинговий інструментарій управління інтелектуальними ресурсами підприємства створює умови для відтворення інтелектуального потенціалу працівників підприємства, а також безпосередньо впливає на процес його перетворення в інтелектуальний капітал.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33007
Appears in Collections:Статті (М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
business-inform-2023-10_0-pages-412_419.pdf3,4 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.