Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33007
Назва: Маркетингове управління інтелектуальними ресурсами підприємства
Автори: Вовк В. А.
Гаврильченко О. В.
Черкаський О. Ю.
Теми: інтелектуальні ресурси
інтелектуальний потенціал
внутрішньоорганізаційний маркетинг
маркетингове управління
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Вовк В. А. Маркетингове управління інтелектуальними ресурсами підприємства / В. А. Вовк, О. В. Гаврильченко, О. Ю Черкаський // Бізнес Інформ. - 2023. - №10. - C. 412–419.
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано маркетинговий підхід до управління інтелектуальними ресурсами підприємства, що передбачає врахування інтересів керівної ланки підприємства, самого носія інтелектуального потенціалу, а також безпосередніх споживачів продукції. Запропоновані основні напрямки формування системи маркетингового управління інтелектуальними ресурсами підприємства на основі використання концепції внутріорганізаційного маркетингу. Виявлена роль внутрішньоорганізаційного маркетингу в управлінні інтелектуальними ресурсами підприємства як методу, що дозволяє координувати потреби зовнішніх споживачів з потребами внутрішнього споживача, тобто персоналу, забезпечуючи в процесі формування інтелектуального капіталу додаткові конкурентні переваги підприємства за рахунок взаємної лояльності суб'єктів господарювання. Виділений маркетинговий інструментарій управління інтелектуальними ресурсами підприємства створює умови для відтворення інтелектуального потенціалу працівників підприємства, а також безпосередньо впливає на процес його перетворення в інтелектуальний капітал.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33007
Розташовується у зібраннях:Статті (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
business-inform-2023-10_0-pages-412_419.pdf3,4 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.