Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33306
Название: Використання форсайтингу в умовах економіки вражень
Авторы: Ястремська О. О.
Ключевые слова: зовнішнє середовище
особливості SPOD-
VUCA-
DEST-
BANI-world
форсайт
організаційний та комунікаційний форсайтинг
Дата публикации: 2024
Библиографическое описание: Ястремська О. О. Використання форсайтингу в умовах економіки вражень / О. О. Ястремська // Наука про постіндустріальне суспільство: глобалізаційні та трансформаційні процеси : матеріали VII Міжнародної науково-практичної конференції, 05 липня 2024 р. / Грааль науки : міжнар. наук. журнал. – Вінниця - Відень: ГО «Європейська наукова платформа» » (Вінниця, Україна); ТОВ «International Centre Corporative Management» (Відень, Австрія), 2024. – No 41. – С. 34 – 36.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто характеристики сучасного зовнішнього середовища підприємств як SPOD-, VUCA-, DEST-, BANI-world, особливості яких доцільно враховувати в процесі стратегування, та які зумовлюють використання нових методів для забезпечення успішності життєдіяльності підприємств. В якості такого методу запропоновано використовувати форсайт та його різновиди з позиції процесного підходу – організаційний та комунікаційний форсайтинги. Представлено основні особливості форсайтингу як процесу та розкрито основні інструменти організаційного та комунікаційного форсайтингу для здійснення стратегування розвитку підприємств, що забезпечить передбачуваність та своєчасність відповідей на виклики зовнішнього середовища.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33306
Располагается в коллекциях:Статті (МБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ястремська Олеся_стаття Грааль науки.pdf478,46 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.