Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33368
Title: Персональний брендинг та управління діловим іміджем: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності» освітньої програми «Подієвий менеджмент» другого (магістерського) рівня
Authors: Миронова О.
Грузіна І.
Keywords: персональний бренд
атрибути бренду
візуалізація бренду
інформаційне поле
стратегія просування персонального бренду
імідж
діловий імідж
формування ділового іміджу
Issue Date: 2023
Citation: Персональний брендинг та управління діловим іміджем: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності» освітньої програми «Подієвий менеджмент» другого (магістерського) рівня: [Електронне видання] / укл. О. Миронова, І. Грузіна. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 10 с. (Укр. мов.)
Abstract: Наведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання, зразок екзаменаційного білети та критерії оцінювання, а також рекомендована література. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти спеціальності 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності» освітньої програми «Подієвий менеджмент» другого (магістерського) рівня.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33368
Appears in Collections:Методичні матеріали (МБ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.