Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33368
Назва: Персональний брендинг та управління діловим іміджем: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності» освітньої програми «Подієвий менеджмент» другого (магістерського) рівня
Автори: Миронова О.
Грузіна І.
Теми: персональний бренд
атрибути бренду
візуалізація бренду
інформаційне поле
стратегія просування персонального бренду
імідж
діловий імідж
формування ділового іміджу
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Персональний брендинг та управління діловим іміджем: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності» освітньої програми «Подієвий менеджмент» другого (магістерського) рівня: [Електронне видання] / укл. О. Миронова, І. Грузіна. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 10 с. (Укр. мов.)
Короткий огляд (реферат): Наведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання, зразок екзаменаційного білети та критерії оцінювання, а також рекомендована література. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти спеціальності 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності» освітньої програми «Подієвий менеджмент» другого (магістерського) рівня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33368
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МБ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.