Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33627
Назва: Tools for the formation of the product policy of the enterprise
Автори: Dybach I.
Shystko K.
Теми: product policy
business development
marketing strategy
Marketing research
internal and external environment
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Dybach I. Tools for the formation of the product policy of the enterprise / I. Dybach, K. Shystko // Modern Scientific Challenges are the Driving Force of the Development of Scientific Research : Сollection of abstracts XXІV International Scientific and Practical Conference, May 22-24, 2024. - Bruges, Belgium, 2024.
Короткий огляд (реферат): The research examines the issue of conducting marketing research and developing a product policy at the enterprise. The general provisions of the marketing policy of the product were studied, the types of marketing tools and their place in the enterprise management system were determined, as well as methodological approaches to strategic marketing planning for modifying the range of products. It is noted that rapid technological development and digitization create new tools for further research into this issue.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33627
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ1)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dybach_Shystko.pdf423,72 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.