Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35376
Назва: International marketing: program of the course for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor’s) cycle
Автори: Grynevych L.
Lysytsia N.
Теми: international marketing
foreign markets
target market
marketing mix
international marketing communications
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: International marketing: program of the course for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor’s) cycle: [Electronic edition] / comp. L. Grynevych, N. Lysytsia. - Kharkiv: S. Kuznets KHNUE, 2024. - 8 p. (Eng. lang.)
Короткий огляд (реферат): The list of topics and key questions that will be considered during the study of the course, the list of competencies and learning outcomes by the course, the assessment system, as well as recommended literature, are given. Recommended for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor’s) cycle.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35376
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
++поз_273РП_075бак_ОК26Англ_Міжнародний_маркетинг_Гриневич_Лисиця.pdf589,86 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.