Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36429
Title: Пошукова оптимізація в інтернет-маркетингу в умовах трансформацій генеративного штучного інтелекту: від Google до ChatGPT
Authors: Родіонов С.
Keywords: пошукова оптимізація SEO
інтернет-маркетинг
пошукова оптимізація
пошукова оптимізація під штучний інтелект AIO
генеративний штучний інтелект
ChatGPT
Issue Date: 2025
Citation: Родіонов С. Пошукова оптимізація в інтернет-маркетингу в умовах трансформацій генеративного штучного інтелекту: від Google до ChatGPT. / С. Родіонов // Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences. - 2025. - № 3. – Т. 2. – С. 73-77
Abstract: У статті проаналізовано трансформацію підходів до пошукової оптимізації SEO в умовах активного впровадження генеративного штучного інтелекту в інформаційний простір. Доведено, що традиційна SEO-оптимізація, орієнтована на пошукові системи типу Google, поступово втрачає домінуюче значення в контексті зміни поведінки користувачів та зростання ролі помічників штучного інтелекту. Обґрунтовано необхідність формування нових підходів до оптимізації цифрового контенту для генеративних моделей штучного інтелекту, таких як ChatGPT, xAI, Gemini та ін. Запропоновано доповнення наявних концепцій оптимізації під штучний інтелект AIO як доповнення до традиційної SEO.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36429
Appears in Collections:Статті (М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VKNU-ES-2025-N3+Том+2+(342)-11.pdf448,99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.