Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36429
Назва: Пошукова оптимізація в інтернет-маркетингу в умовах трансформацій генеративного штучного інтелекту: від Google до ChatGPT
Автори: Родіонов С.
Теми: пошукова оптимізація SEO
інтернет-маркетинг
пошукова оптимізація
пошукова оптимізація під штучний інтелект AIO
генеративний штучний інтелект
ChatGPT
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Родіонов С. Пошукова оптимізація в інтернет-маркетингу в умовах трансформацій генеративного штучного інтелекту: від Google до ChatGPT. / С. Родіонов // Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences. - 2025. - № 3. – Т. 2. – С. 73-77
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано трансформацію підходів до пошукової оптимізації SEO в умовах активного впровадження генеративного штучного інтелекту в інформаційний простір. Доведено, що традиційна SEO-оптимізація, орієнтована на пошукові системи типу Google, поступово втрачає домінуюче значення в контексті зміни поведінки користувачів та зростання ролі помічників штучного інтелекту. Обґрунтовано необхідність формування нових підходів до оптимізації цифрового контенту для генеративних моделей штучного інтелекту, таких як ChatGPT, xAI, Gemini та ін. Запропоновано доповнення наявних концепцій оптимізації під штучний інтелект AIO як доповнення до традиційної SEO.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36429
Розташовується у зібраннях:Статті (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
VKNU-ES-2025-N3+Том+2+(342)-11.pdf448,99 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.