Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37123
Title: Маркетингові інструменти як фактори посилення адаптивності підприємств до кризових змін зовнішнього середовища
Authors: Ястремська О. М.
Keywords: маркетингові інструменти
адаптивність
бізнес-середовище
нестабільне середовище
адаптивний маркетинг
адаптивна стратегія
маркетинг
модель
Issue Date: 2025
Citation: Ястремська О. М. Маркетингові інструменти як фактори посилення адаптивності підприємств до кризових змін зовнішнього середовища / О. М. Ястремська // Наукові записки Львівського університету бізнесу та права. Серія економічна. Серія юридична. – 2025. - Випуск 45. - С. 416 – 426.
Abstract: У статті проаналізовано теоретичне підґрунтя гнучкості підприємств в умовах динамічного та мінливого зовнішнього середовища. Визначено компоненти адаптивності підприємств: економічна, організаційна та маркетингова. Узагальнено класифікацію та функціональне призначення маркетингових інструментів, що можуть застосовуватись для підвищення гнучкості. Зазначено роль і значення маркетингових інструментів в умовах кризи. Досліджено вплив кризових змін зовнішнього середовища на маркетингову діяльність підприємств. Побудовано концептуальну модель адаптивного маркетингу задля забезпечення стійкості підприємства до зовнішніх викликів.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37123
Appears in Collections:Статті (МЛІ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття Ястремської О.М..pdf929,66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.