Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37123
Назва: Маркетингові інструменти як фактори посилення адаптивності підприємств до кризових змін зовнішнього середовища
Автори: Ястремська О. М.
Теми: маркетингові інструменти
адаптивність
бізнес-середовище
нестабільне середовище
адаптивний маркетинг
адаптивна стратегія
маркетинг
модель
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Ястремська О. М. Маркетингові інструменти як фактори посилення адаптивності підприємств до кризових змін зовнішнього середовища / О. М. Ястремська // Наукові записки Львівського університету бізнесу та права. Серія економічна. Серія юридична. – 2025. - Випуск 45. - С. 416 – 426.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано теоретичне підґрунтя гнучкості підприємств в умовах динамічного та мінливого зовнішнього середовища. Визначено компоненти адаптивності підприємств: економічна, організаційна та маркетингова. Узагальнено класифікацію та функціональне призначення маркетингових інструментів, що можуть застосовуватись для підвищення гнучкості. Зазначено роль і значення маркетингових інструментів в умовах кризи. Досліджено вплив кризових змін зовнішнього середовища на маркетингову діяльність підприємств. Побудовано концептуальну модель адаптивного маркетингу задля забезпечення стійкості підприємства до зовнішніх викликів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37123
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Ястремської О.М..pdf929,66 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.