Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37271
Title: Ціннісно-орієнтований підхід до формування стратегії маркетингових інструментів управління ефективністю діяльністю підприємства
Authors: Ястремська О. М.
Keywords: ціннісний підхід
стратегія
маркетингові інструменти
ціннісна стратегія
ціннісна пропозиція
споживач
ефективність
управління
Issue Date: 2025
Citation: Ястремська О. М. Ціннісно-орієнтований підхід до формування стратегії маркетингових інструментів управління ефективністю діяльністю підприємства / О. М. Ястремська // Актуальні проблеми сталого розвитку. - 2025. - Том 2. - № 5. - С. 119-129.
Abstract: У статті досліджено вагу ціннісного підходу в умовах ринкової боротьби та подано систематизацію головних аспектів ціннісно-орієнтованого підходу. Проаналізовано сучасні підходи до розробки маркетингових стратегій. Досліджено сутність ціннісно-орієнтованого підходу в контексті формування маркетингової стратегії підприємства. Запропоновано методологію втілення ціннісно-орієнтованого підходу в маркетингову стратегію. Розглянуто маркетингові засоби у реалізації ціннісної стратегії. Визначено ключові маркетингові інструменти, що впливають на результативність діяльності підприємства, та оцінити ступінь їх використання. Для формування конкурентної переваги через системне управління цінністю розроблено стратегічну модель (бізнес- навігатор) застосування маркетингових інструментів на основі ціннісного підходу. У висновках зазначено, що впровадження ціннісно-орієнтованої стратегії маркетингових інструментів дозволяє підприємству: підвищити задоволеність та лояльність клієнтів; зміцнити конкурентні позиції; забезпечити стабільне зростання.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37271
Appears in Collections:Статті (МЛІ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2-Стаття Ястремська О.М..pdf423,07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.