Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37271
Назва: Ціннісно-орієнтований підхід до формування стратегії маркетингових інструментів управління ефективністю діяльністю підприємства
Автори: Ястремська О. М.
Теми: ціннісний підхід
стратегія
маркетингові інструменти
ціннісна стратегія
ціннісна пропозиція
споживач
ефективність
управління
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Ястремська О. М. Ціннісно-орієнтований підхід до формування стратегії маркетингових інструментів управління ефективністю діяльністю підприємства / О. М. Ястремська // Актуальні проблеми сталого розвитку. - 2025. - Том 2. - № 5. - С. 119-129.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено вагу ціннісного підходу в умовах ринкової боротьби та подано систематизацію головних аспектів ціннісно-орієнтованого підходу. Проаналізовано сучасні підходи до розробки маркетингових стратегій. Досліджено сутність ціннісно-орієнтованого підходу в контексті формування маркетингової стратегії підприємства. Запропоновано методологію втілення ціннісно-орієнтованого підходу в маркетингову стратегію. Розглянуто маркетингові засоби у реалізації ціннісної стратегії. Визначено ключові маркетингові інструменти, що впливають на результативність діяльності підприємства, та оцінити ступінь їх використання. Для формування конкурентної переваги через системне управління цінністю розроблено стратегічну модель (бізнес- навігатор) застосування маркетингових інструментів на основі ціннісного підходу. У висновках зазначено, що впровадження ціннісно-орієнтованої стратегії маркетингових інструментів дозволяє підприємству: підвищити задоволеність та лояльність клієнтів; зміцнити конкурентні позиції; забезпечити стабільне зростання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37271
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2-Стаття Ястремська О.М..pdf423,07 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.