Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3875
Title: ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ОНОВЛЕННЯ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА
Authors: Мурзік Н. Ю.
Keywords: стратегія
інноваційна діяльність
розробка
продукція
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Мурзік Н.Ю. Формування стратегії оновлення продукції підприємства / Н.Ю. Мурзік // Управління розвитком. - 2013. - №12. - С. 24 - 27
Abstract: Розглянуто доцільність упровадження стратегії оновлення продукції на підприємстві, етапи, які необхідно пройти в процесі вибору стратегії оновлення продукції на підприємстві, а також основні фактори, що впливають на цей вибір.
Рассмотрены целесообразность внедрения стратегии обновления продукции на предприятии, этапы, которые необходимо пройти при выборе стратегии обновления продукции на предприятии, а также основные факторы, влияющие на этот выбор.
The feasibility of the updating products strategy at an enterprise, the stages obligatory for choosing a strategy of updating products at an enterprise, as well as the main factors influencing this choice are considered.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3875
Appears in Collections:№12



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.