Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3875
Назва: ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ОНОВЛЕННЯ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА
Автори: Мурзік Н. Ю.
Теми: стратегія
інноваційна діяльність
розробка
продукція
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Мурзік Н.Ю. Формування стратегії оновлення продукції підприємства / Н.Ю. Мурзік // Управління розвитком. - 2013. - №12. - С. 24 - 27
Короткий огляд (реферат): Розглянуто доцільність упровадження стратегії оновлення продукції на підприємстві, етапи, які необхідно пройти в процесі вибору стратегії оновлення продукції на підприємстві, а також основні фактори, що впливають на цей вибір.
Рассмотрены целесообразность внедрения стратегии обновления продукции на предприятии, этапы, которые необходимо пройти при выборе стратегии обновления продукции на предприятии, а также основные факторы, влияющие на этот выбор.
The feasibility of the updating products strategy at an enterprise, the stages obligatory for choosing a strategy of updating products at an enterprise, as well as the main factors influencing this choice are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3875
Розташовується у зібраннях:№12



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.