Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4127
Title: АНАЛИЗ РЕКЛАМЫ В СОВРЕМЕННОЙ СИСТЕМЕ МАРКЕТИНГА: ЕЕ ПРЕИМУЩЕСТВА И НЕДОСТАТКИ
Authors: Гондаренко М. А.
Keywords: реклама
система маркетинга
процесс рекламирования
современность
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Гондаренко М. А. Анализ рекламы в современной системе маркетинга: ее преимущества и недостатки / М. А. Гондаренко // Управління розвитком. - 2013. - № 14. - С. 94-97.
Abstract: Рассмотрены положительные и отрицательные стороны рекламы в современной системе маркетинга. Проанализирован процесс развития рекламы от стародавнего общества к современному. Определены современные методы передачи рекламы и влияние ее на потребителя. Представлены пути устранения ее недостатков.
Розглянуто позитивні та негативні сторони реклами в сучасній системі маркетингу. Проаналізовано процес розвитку реклами від стародавнього суспільства до сучасного. Визначено сучасні методи передачі реклами та вплив її на споживача. Наведено шляхи усунення її недоліків.
The positive and negative aspects of advertising in modern marketing system have been studied. The process of advertising development from avital to modern society has been analysed. Modern communication methods of advertising and its influence on a consumer have been defined. The ways of eliminating its deficiencies have been offered.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4127
Appears in Collections:№14



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.