Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4127
Назва: АНАЛИЗ РЕКЛАМЫ В СОВРЕМЕННОЙ СИСТЕМЕ МАРКЕТИНГА: ЕЕ ПРЕИМУЩЕСТВА И НЕДОСТАТКИ
Автори: Гондаренко М. А.
Теми: реклама
система маркетинга
процесс рекламирования
современность
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Гондаренко М. А. Анализ рекламы в современной системе маркетинга: ее преимущества и недостатки / М. А. Гондаренко // Управління розвитком. - 2013. - № 14. - С. 94-97.
Короткий огляд (реферат): Рассмотрены положительные и отрицательные стороны рекламы в современной системе маркетинга. Проанализирован процесс развития рекламы от стародавнего общества к современному. Определены современные методы передачи рекламы и влияние ее на потребителя. Представлены пути устранения ее недостатков.
Розглянуто позитивні та негативні сторони реклами в сучасній системі маркетингу. Проаналізовано процес розвитку реклами від стародавнього суспільства до сучасного. Визначено сучасні методи передачі реклами та вплив її на споживача. Наведено шляхи усунення її недоліків.
The positive and negative aspects of advertising in modern marketing system have been studied. The process of advertising development from avital to modern society has been analysed. Modern communication methods of advertising and its influence on a consumer have been defined. The ways of eliminating its deficiencies have been offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4127
Розташовується у зібраннях:№14



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.