Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4502
Title: ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Authors: Юрченко А. А.
Keywords: збут
збутова діяльність
підприємство
прибуток
продукт
стимулювання збуту
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Юрченко А.А. Теоретичні основи процесу стимулювання збуту продукції на підприємстві / А.А. Юрченко // Управління розвитком. - 2013. - №16. - С. 153 - 155
Abstract: Викладено теоретичну інформацію та підходи до проблеми збуту на підприємстві. Розглянуто стимулювання збуту за допомогою сукупності поглядів вчених-економістів щодо використання багатьох функцій та потоків для просування продукту на ринок збуту, а також отримання з цього максимального прибутку.
Изложены теоретическая информация и подходы к проблеме сбыта на предприятии. Рассмотрено стимулирование сбыта с помощью совокупности взглядов ученых-экономистов относительно использования многих функций и потоков для продвижения продукта на рынок сбыта, а также получения из этого максимальной прибыли.
The theoretical information and approaches to distribution problem at an enterprise are presented. Sales promotion is studied using collective views of economists on the use of many functions and flows to promote the product on the market, and as a result get the maximum profit.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4502
Appears in Collections:№16



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.