Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4502
Назва: ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Автори: Юрченко А. А.
Теми: збут
збутова діяльність
підприємство
прибуток
продукт
стимулювання збуту
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Юрченко А.А. Теоретичні основи процесу стимулювання збуту продукції на підприємстві / А.А. Юрченко // Управління розвитком. - 2013. - №16. - С. 153 - 155
Короткий огляд (реферат): Викладено теоретичну інформацію та підходи до проблеми збуту на підприємстві. Розглянуто стимулювання збуту за допомогою сукупності поглядів вчених-економістів щодо використання багатьох функцій та потоків для просування продукту на ринок збуту, а також отримання з цього максимального прибутку.
Изложены теоретическая информация и подходы к проблеме сбыта на предприятии. Рассмотрено стимулирование сбыта с помощью совокупности взглядов ученых-экономистов относительно использования многих функций и потоков для продвижения продукта на рынок сбыта, а также получения из этого максимальной прибыли.
The theoretical information and approaches to distribution problem at an enterprise are presented. Sales promotion is studied using collective views of economists on the use of many functions and flows to promote the product on the market, and as a result get the maximum profit.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4502
Розташовується у зібраннях:№16



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.