Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/450
Title: СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ "МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА"
Authors: Подскотський М. Е.
Keywords: маркетингова стратегія
розвиток
підприємство
тактика
ринок
конкурентна перевага
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Подскотський М. Е. Сучасні підходи до визначення поняття _ маркетингова стратегія підприємства_ / М. Е. Подскотський // Управління розвитком . 2012. № 1. С. 86-87
Abstract: Досліджено процес формування й напрями розвитку маркетингової стратегії підприємства в мінливих умовах розвитку економіки України. Визначено, що маркетингова стратегія є ключовим чинником, який дає можливість визначити процес формування конкурентних засад сучасних підприємств відповідно до умов зовнішнього середовища
. The work is devoted to research of process of estimation and forming directions of development of marketing strategy enterprise in the modern terms of development of economy of Ukraine. Certainly, that marketing strategy enterprise is a key factor which enables to define the process of forming enterprises competitive edges in accordance with the terms of competitive activity
URI: http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/450
Appears in Collections:№1



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.