Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/450
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПодскотський М. Е.-
dc.date.accessioned2012-05-23T13:35:49Z-
dc.date.available2012-05-23T13:35:49Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationПодскотський М. Е. Сучасні підходи до визначення поняття _ маркетингова стратегія підприємства_ / М. Е. Подскотський // Управління розвитком . 2012. № 1. С. 86-87en_US
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/450-
dc.description.abstractДосліджено процес формування й напрями розвитку маркетингової стратегії підприємства в мінливих умовах розвитку економіки України. Визначено, що маркетингова стратегія є ключовим чинником, який дає можливість визначити процес формування конкурентних засад сучасних підприємств відповідно до умов зовнішнього середовищаen_US
dc.description.abstract. The work is devoted to research of process of estimation and forming directions of development of marketing strategy enterprise in the modern terms of development of economy of Ukraine. Certainly, that marketing strategy enterprise is a key factor which enables to define the process of forming enterprises competitive edges in accordance with the terms of competitive activityen_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectрозвитокen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectтактикаen_US
dc.subjectринокen_US
dc.subjectконкурентна перевагаen_US
dc.titleСУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ "МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА"en_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc005.21:658,8en_US
Располагается в коллекциях:№1



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.