Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/450
Название: СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ "МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА"
Авторы: Подскотський М. Е.
Ключевые слова: маркетингова стратегія
розвиток
підприємство
тактика
ринок
конкурентна перевага
Дата публикации: 2012
Издательство: Видавництво ХНЕУ
Библиографическое описание: Подскотський М. Е. Сучасні підходи до визначення поняття _ маркетингова стратегія підприємства_ / М. Е. Подскотський // Управління розвитком . 2012. № 1. С. 86-87
Краткий осмотр (реферат): Досліджено процес формування й напрями розвитку маркетингової стратегії підприємства в мінливих умовах розвитку економіки України. Визначено, що маркетингова стратегія є ключовим чинником, який дає можливість визначити процес формування конкурентних засад сучасних підприємств відповідно до умов зовнішнього середовища
. The work is devoted to research of process of estimation and forming directions of development of marketing strategy enterprise in the modern terms of development of economy of Ukraine. Certainly, that marketing strategy enterprise is a key factor which enables to define the process of forming enterprises competitive edges in accordance with the terms of competitive activity
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/450
Располагается в коллекциях:№1



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.