Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/450
Назва: СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ "МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА"
Автори: Подскотський М. Е.
Теми: маркетингова стратегія
розвиток
підприємство
тактика
ринок
конкурентна перевага
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Подскотський М. Е. Сучасні підходи до визначення поняття _ маркетингова стратегія підприємства_ / М. Е. Подскотський // Управління розвитком . 2012. № 1. С. 86-87
Короткий огляд (реферат): Досліджено процес формування й напрями розвитку маркетингової стратегії підприємства в мінливих умовах розвитку економіки України. Визначено, що маркетингова стратегія є ключовим чинником, який дає можливість визначити процес формування конкурентних засад сучасних підприємств відповідно до умов зовнішнього середовища
. The work is devoted to research of process of estimation and forming directions of development of marketing strategy enterprise in the modern terms of development of economy of Ukraine. Certainly, that marketing strategy enterprise is a key factor which enables to define the process of forming enterprises competitive edges in accordance with the terms of competitive activity
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/450
Розташовується у зібраннях:№1



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.