Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 23.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Оцінювання міжнародної економічної діяльності підприємстваПіддубна Л. І.; Горобинська М. В.
2016Аналіз стратегій виходу підприємства на зовнішній ринок з новим товаромШталь Т. В.; Литвиненко В. С.
2019Особливості еволюційного розвитку бізнес-моделей міжнародних компанійКозуб В. О.; Чернишова Л. О.; Пліш І. М.; Козуб В. А.; Чернышова Л. А.; Плиш И. Н.; Kozub V. O.; Chernуshova L. O.; Plish I. M.
2016Стратегічний інноваційний розвиток підприємств: теорія та методологіяШталь Т. В.; Тищенко О. О.; Пилипчатіна О. І.
2014Процес формування і розробки стратегій ТНКШталь Т. В.; Косенко В. І.; Шейко О. С.
2021Стратегії та форми виходу консалтингової компанії на міжнародний ринокЧернуха Т. С.; Бунчикова Т. С.
2015Фактори формування експортного потенціалу промислових підприємствПіддубна Л. І.; Іванієнко К. В.; Поддубная Л. И.; Иваниенко К. В.; Piddubna L. I.; Ivaniienko K. V.
2019Система управління конкурентоспроможністю міжнародних компанійКозуб В. О.; Бестужева С. В.; Козуб В. А.; Kozub V. O.; Bestuzheva S. V.
2016Логіко-семантична основа формування базових компонентів стратегії підприємстваПолякова Я. О.; Полякова Я. А.; Polyakova Y. O.
2016Логіко-семантична структура формування конкурентних переваг підприємстваПолякова Я. О.; Полякова Я. А.; Polyakova Y. O.