Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4898
Title: ОСОБЛИВОСТІ ПЛАНУ МАРКЕТИНГУ ЯК СКЛАДОВОЇ СИСТЕМИ ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Authors: Комісаренко Т. В.
Keywords: мета
можливість
планування
план маркетингу
ефективність
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Комісаренко Т.В. Особливості плану маркетингу як складової системи планування на підприємстві / Т.В. Комісаренко // Управління розвитком. - 2013. - №22. - С. 25 - 27
Abstract: Розглянуто особливості формування плану маркетингу, підходи до підвищення гнучкості планування маркетингу на вітчизняних підприємствах, зроблено висновок про необхідність плану маркетингу для реалізації пріоритетних цілей підприємства.
Рассмотрены особенности формирования плана маркетинга, подходы к повышению гибкости планирования маркетинга на отечественных предприятиях, сделан вывод о необходимости плана маркетинга для реализации приоритетных целей предприятия.
The article deals with peculiarities of marketing plan, approaches to enhancing the flexibility of marketing planning at the national enterprises; the conclusion on the necessity of marketing plan for the implementation of priority objectives of an enterprise was made.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4898
Appears in Collections:№22



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.