Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4898
Назва: ОСОБЛИВОСТІ ПЛАНУ МАРКЕТИНГУ ЯК СКЛАДОВОЇ СИСТЕМИ ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Автори: Комісаренко Т. В.
Теми: мета
можливість
планування
план маркетингу
ефективність
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Комісаренко Т.В. Особливості плану маркетингу як складової системи планування на підприємстві / Т.В. Комісаренко // Управління розвитком. - 2013. - №22. - С. 25 - 27
Короткий огляд (реферат): Розглянуто особливості формування плану маркетингу, підходи до підвищення гнучкості планування маркетингу на вітчизняних підприємствах, зроблено висновок про необхідність плану маркетингу для реалізації пріоритетних цілей підприємства.
Рассмотрены особенности формирования плана маркетинга, подходы к повышению гибкости планирования маркетинга на отечественных предприятиях, сделан вывод о необходимости плана маркетинга для реализации приоритетных целей предприятия.
The article deals with peculiarities of marketing plan, approaches to enhancing the flexibility of marketing planning at the national enterprises; the conclusion on the necessity of marketing plan for the implementation of priority objectives of an enterprise was made.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4898
Розташовується у зібраннях:№22



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.