Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5076
Title: ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ КРИЗИ
Authors: Маклакова М. Г.
Keywords: маркетинг
маркетингові функції
Інтернет-маркетинг
конкурентоспроможність
криза
цільові споживачі
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Маклакова М.Г. Організація маркетингової діяльності підприємства в умовах кризи / М.Г. Маклакова // Управління розвитком. - 2013. - №22. - С. 152 - 154
Abstract: Розглянуто управління маркетинговою діяльністю, надано рекомендації для організації маркетингової діяльності в період кризи. Розглянуто основні маркетингові функції, від яких підприємство не повинне відмовлятися в період кризи.
Рассмотрено управление маркетинговой деятельностью, даны рекомендации для организации маркетинговой деятельности в период кризиса. Рассмотрены основные маркетинговые функции, от которых предприятие не должно отказываться в период кризиса.
Marketing management is considered, recommendations on the organization of marketing activities in the period of crisis are given. The main marketing functions, which are essential for an enterprise under crisis conditions are considered.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5076
Appears in Collections:№22



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.