Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5076
Назва: ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ КРИЗИ
Автори: Маклакова М. Г.
Теми: маркетинг
маркетингові функції
Інтернет-маркетинг
конкурентоспроможність
криза
цільові споживачі
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Маклакова М.Г. Організація маркетингової діяльності підприємства в умовах кризи / М.Г. Маклакова // Управління розвитком. - 2013. - №22. - С. 152 - 154
Короткий огляд (реферат): Розглянуто управління маркетинговою діяльністю, надано рекомендації для організації маркетингової діяльності в період кризи. Розглянуто основні маркетингові функції, від яких підприємство не повинне відмовлятися в період кризи.
Рассмотрено управление маркетинговой деятельностью, даны рекомендации для организации маркетинговой деятельности в период кризиса. Рассмотрены основные маркетинговые функции, от которых предприятие не должно отказываться в период кризиса.
Marketing management is considered, recommendations on the organization of marketing activities in the period of crisis are given. The main marketing functions, which are essential for an enterprise under crisis conditions are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5076
Розташовується у зібраннях:№22



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.