Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/516
Название: МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІЗ СПОЖИВАЧА РИНКУ ПОСЛУГ
Авторы: Кісільова Т. Л.
Ключевые слова: маркетингові дослідження
маркетинговий аналіз
аналіз ринку
споживач
Дата публикации: 2012
Издательство: ХНЕУ
Библиографическое описание: Кісільова Т.Л. Маркетингові дослідження та аналіз споживача ринку послуг / Т.Л. Кісільова // Управління розвитком. - 2012. - №5. - С. 143 - 145
Краткий осмотр (реферат): Маркетингові дослідження ринку включають вивчення та прогнозування його кон’юнктури, розрахунок його місткості, визначення прогнозних показників збуту продукції, аналіз поведінки споживачів і конкурентів, а також конкурентного середовища в цілому.
Marketing research includes the study and forecast of conditions, the calculation of its capacity, determination of forecast indices sales, analysis of consumer behavior and competition, and competition in general.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/516
Располагается в коллекциях:№5



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.