Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5233
Title: Аналіз специфіки функціонування системи маркетингових комунікацій у сучасних умовах господарювання
Authors: Насєдкіна Ю. М.
Keywords: маркетингові комунікації
паблік рілейшнз
реклама
прямий маркетинг
стимулювання збуту
інтегровані маркетингові комунікації
івент-маркетинг
виставки
брендинг
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Насєдкіна Ю. М. Аналіз специфіки функціонування системи маркетингових комунікацій у сучасних умовах господарювання / Ю. М. Насєдкіна // Управління розвитком. – 2014. - №1. – С. 32 - 35
Abstract: Подано узагальнення наукових підходів щодо функціонування системи маркетингових комунікацій. Розглянуто особливості основних і синтетичних комунікаційних засобів. Розкрито їх соціально-економічну сутність, цілі та умови застосування, наведено переваги, які отримують підприємства при впровадженні кожного з них у свою діяльність.
The article presents a generalization of scientific approaches to the system of marketing communications and focuses on the main features and synthetic communication tools. Their socio-economic nature, purpose and conditions of use are revealed. Benefits that enterprises gain due to the implementation of each of them in their activities are described.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5233
Appears in Collections:№ 1



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.