Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5233
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorНасєдкіна Ю. М.-
dc.date.accessioned2014-02-11T08:14:59Z-
dc.date.available2014-02-11T08:14:59Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationНасєдкіна Ю. М. Аналіз специфіки функціонування системи маркетингових комунікацій у сучасних умовах господарювання / Ю. М. Насєдкіна // Управління розвитком. – 2014. - №1. – С. 32 - 35en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5233-
dc.description.abstractПодано узагальнення наукових підходів щодо функціонування системи маркетингових комунікацій. Розглянуто особливості основних і синтетичних комунікаційних засобів. Розкрито їх соціально-економічну сутність, цілі та умови застосування, наведено переваги, які отримують підприємства при впровадженні кожного з них у свою діяльність.en_US
dc.description.abstractThe article presents a generalization of scientific approaches to the system of marketing communications and focuses on the main features and synthetic communication tools. Their socio-economic nature, purpose and conditions of use are revealed. Benefits that enterprises gain due to the implementation of each of them in their activities are described.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectпаблік рілейшнзen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectпрямий маркетингen_US
dc.subjectстимулювання збутуen_US
dc.subjectінтегровані маркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectівент-маркетингen_US
dc.subjectвиставкиen_US
dc.subjectбрендингen_US
dc.titleАналіз специфіки функціонування системи маркетингових комунікацій у сучасних умовах господарюванняen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc658.84en_US
Располагается в коллекциях:№ 1



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.