Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5233
Название: Аналіз специфіки функціонування системи маркетингових комунікацій у сучасних умовах господарювання
Авторы: Насєдкіна Ю. М.
Ключевые слова: маркетингові комунікації
паблік рілейшнз
реклама
прямий маркетинг
стимулювання збуту
інтегровані маркетингові комунікації
івент-маркетинг
виставки
брендинг
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво ХНЕУ
Библиографическое описание: Насєдкіна Ю. М. Аналіз специфіки функціонування системи маркетингових комунікацій у сучасних умовах господарювання / Ю. М. Насєдкіна // Управління розвитком. – 2014. - №1. – С. 32 - 35
Краткий осмотр (реферат): Подано узагальнення наукових підходів щодо функціонування системи маркетингових комунікацій. Розглянуто особливості основних і синтетичних комунікаційних засобів. Розкрито їх соціально-економічну сутність, цілі та умови застосування, наведено переваги, які отримують підприємства при впровадженні кожного з них у свою діяльність.
The article presents a generalization of scientific approaches to the system of marketing communications and focuses on the main features and synthetic communication tools. Their socio-economic nature, purpose and conditions of use are revealed. Benefits that enterprises gain due to the implementation of each of them in their activities are described.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5233
Располагается в коллекциях:№ 1



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.