Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5233
Назва: Аналіз специфіки функціонування системи маркетингових комунікацій у сучасних умовах господарювання
Автори: Насєдкіна Ю. М.
Теми: маркетингові комунікації
паблік рілейшнз
реклама
прямий маркетинг
стимулювання збуту
інтегровані маркетингові комунікації
івент-маркетинг
виставки
брендинг
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Насєдкіна Ю. М. Аналіз специфіки функціонування системи маркетингових комунікацій у сучасних умовах господарювання / Ю. М. Насєдкіна // Управління розвитком. – 2014. - №1. – С. 32 - 35
Короткий огляд (реферат): Подано узагальнення наукових підходів щодо функціонування системи маркетингових комунікацій. Розглянуто особливості основних і синтетичних комунікаційних засобів. Розкрито їх соціально-економічну сутність, цілі та умови застосування, наведено переваги, які отримують підприємства при впровадженні кожного з них у свою діяльність.
The article presents a generalization of scientific approaches to the system of marketing communications and focuses on the main features and synthetic communication tools. Their socio-economic nature, purpose and conditions of use are revealed. Benefits that enterprises gain due to the implementation of each of them in their activities are described.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5233
Розташовується у зібраннях:№ 1



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.