Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 81-90 из 882.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Теоретичні аспекти використання бенчмаркінгу для просування високотехнологічної продукції на міжнародних ринкахПтащенко О. В.
2017Використання маркетингових інструментів для забезпечення позиціонування високотехнологічної продукціїПтащенко О. В.
2018Міжнародні комунікаційні стратегії розвитку високотехнологічного маркетингуПтащенко О. В.
2018Оcобливоcтi комплекcу маркетингу i маркетингових комунiкацiй у cфері туризмуЗима О. Г.; Птащенко О. В.
2018Комунікативне повідомлення в контексті конструювання соціальної реальностіСорокіна Г. В.
2018Застосування інтернет-технологій у міжнародному високотехнологічному маркетингуПтащенко О. В.
2017Антропоцентризм як філософсько-методологічна основа концепції Ф. де СоссюраПросяник О. П.
2018Методичний підхід до оцінювання потенціалу екологічного туризмуЗима О. Г.; Голуб М. О.
2017Семіологічний інструменталізм і функціоналізм мови в концепції Фердинанда де СоссюраПросяник О. П.
2017Мотивація і маніпуляція як інструменти впливу на людинуЗима О. Г.