Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Language
українська
English
русский
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Search
Search:
All of DSpace
Факультет міжнародних відносин і журналістики
Кафедра міжнародних відносин, політичних наук і практичної філософії
Кафедра міжнародних економічних відносин
Кафедра педагогіки, іноземної філології та перекладу
Кафедра управління соціальними комунікаціями
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 11 (Search time: 0.018 seconds).
previous
1
2
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2019
Брендинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівня
Чекштуріна В. М.
2019
Принципи формування конкурентоспроможного бренду на міжнародних ринках
Ковальчук К. В.
2019
Інформаційне забезпечення позиціонування бренду
Ковальчук К. В.
2023
Інструменти комунікації б’юті-брендів в соціальних мережах
Архіпова І. О.
2023
Бренд-комунікації: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» першого (бакалаврського) рівня
Ларіна К. В.
2023
Бренд-комунікації: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Медіа-комунікації» першого (бакалаврського) рівня
Ларіна К. В.
2022
Міжнародний маркетинг. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» першого (бакалаврського) рівня
Гронь О. В.
2024
Сутність корпоративного бренду, роль айдентики та фірмової продукції у його промоції на ринку
Дюдяєва П. О.
2022
Стратегічні підходи до формування та позиціонування конкурентоспроможного бренду
Іванієнко В. В.
;
Ковальчук К. В.
2023
Візуальний контент як інструмент побудови ідентичності бренду
Кулікова К. В.
Discover
Author
3
Ковальчук К. В.
2
Гронь О. В.
2
Ларіна К. В.
1
Архіпова І. О.
1
Дюдяєва П. О.
1
Кулікова К. В.
1
Чекштуріна В. М.
1
Іванієнко В. В.
Subject
3
неймінг
2
архетипи бренду
2
бренд
2
бренд-айдентика
2
бренд-бук
2
бренд-дизайн
2
бренд-комунікації
2
диференціація
2
комунікації
2
маркетингові комунікації
.
next >
Date issued
5
2023
3
2019
2
2022
1
2024
Has File(s)
11
true