Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 11 (Search time: 0.018 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Брендинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівняЧекштуріна В. М.
2019Принципи формування конкурентоспроможного бренду на міжнародних ринкахКовальчук К. В.
2019Інформаційне забезпечення позиціонування брендуКовальчук К. В.
2023Інструменти комунікації б’юті-брендів в соціальних мережахАрхіпова І. О.
2023Бренд-комунікації: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» першого (бакалаврського) рівняЛаріна К. В.
2023Бренд-комунікації: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Медіа-комунікації» першого (бакалаврського) рівняЛаріна К. В.
2022Міжнародний маркетинг. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» першого (бакалаврського) рівняГронь О. В.
2024Сутність корпоративного бренду, роль айдентики та фірмової продукції у його промоції на ринкуДюдяєва П. О.
2022Стратегічні підходи до формування та позиціонування конкурентоспроможного брендуІванієнко В. В.; Ковальчук К. В.
2023Візуальний контент як інструмент побудови ідентичності брендуКулікова К. В.