Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 13.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Засоби удосконалення візуального образу ювелірного бренду в цифровому просторіНіколаєнко Д. О.
2021Особливості управління брендом: досвід ТМ «Кулиничі»Просяник О. П.; Яресько К. В.
2021Медійний інструментарій для просування автомобільного брендуЛобойко М. О.; Просяник О. П.
2022Формування комунікаційної стратегії бренду на прикладі йога-студії «Granat»Бондаревська А.
2013Економічні тексти та практичні завдання з навчальної дисципліни "Іноземна мова" для студентів III та IV курсів усіх напрямів підготовки всіх форм навчанняРешетняк І. О.; Reshetniak I. O.
2023Семіотичний підхід до вибору тактики просування брендуАгаханова О. А.
2021Ребрендинг України у міжнародному інформаційному середовищіСоляр К. Р.
2024Сутність корпоративного бренду, роль айдентики та фірмової продукції у його промоції на ринкуДюдяєва П. О.
2023Використання теорії архетипів для вирішення психологічно-комунікативних завдань брендівЛаріна К. В.
2022Маркетингові стратегії формування конкурентоспроможного бренду на міжнародних ринкахІванієнко В. В.; Ковальчук К. В.